Saturday, November 19, 2016

Açtırdım Gapıyı Girdim İçeri ve Antichrist

Lars von trier izlerken Neşet ertaş’e ne ara geldim
Tek bildiğim yollar çok güzel ama akbilim bitik
Ne kadar klişe bi o kadar popüler
İğrenciz şimdilik, şimdilik

Bu schweppes senin şerifine emmioğlu
Ne de olsa bütün dünya amarıga
Markalar düzer,
Burada soğuktan ölüyoruz camı açın ayol!?

Yok canım o kadar da değil sende
Nuri Bilge’ymiş hah hahhay hah
Hoş geldin yeni şiirimizdir
Asın, asılsızdır

Yoğurda bandırılmış bir ay
Tahtakurusuna zorla yutturulmuş plastik
Enine Altına Boyuna Üstüne
Oh oh kızım aman tecavüze uğramayasın

Küresel sorunlara değdiriyorum
Şerif Mardin solcu muydu annecim söyler misin çok rica ediciğim
Artık bayağı hayattan bıktım,
İstanbul'a yerleşip akademisyen yetiştirmek istiyorum

Despotizm
Evet despotizmi şiire sokmak lazım
Biliyor görünmek lazım bunları
Evet şiire sokmak lazım



İbrahim Evin

No comments:

Post a Comment